formats

Cand Schimbarea este Inevitabila

Te simti vulnerabila doar auzind vesti despre cat de instabila este economia? Esti ingrijorata gandindu-te ce s-ar putea intampla cu slujba ta intr-o buna zi? Te gandesti ca ai putea sa faci niste schimbari dar astepti vremuri mai bune?

Daca te framanta aceste probleme sa stii ca nu esti singura, foarte multe femei traiesc astazi intr-o stare de teama si insecuritate. Este important sa fi constienta de faptul ca de multe ori schimbarile exterioare sunt inevitabile si chiar daca nu ai control asupra lor poti in mod sigur sa controlezi reactia ta la evenimentele exterioare.

Cert este, ca nimanui nu-i place schimbarea cu atat mai putin in situatii de criza si preferam sa mentinem vechile obiceiuri, ignorand de multe ori oprtunitatile ce apar in calea noastra fiindca le vedem ca si “probleme”.

Alege sa traiesti viata bazandu-te pe valoarea ta dar si pe viziunea ta asupra a ceea ce vrei sa realizezi in viata. Treci peste orice situatie care iti apare in cale recunoscand emotiile dar si asumandu-ti responsabilitatea pentru viitorul tau.

Cum?

In primul rand, lucrand pe partea emotionala folosind o tehnica remarcabila si foarte usor de invatat, cu ajutorul careia vei fi in masura sa obtii rezultate rapide intr-un timp foarte scurt – si aici vorbesc despre EFT.

Daca nu esti familiarizata cu punctele EFT, descarca Schema Ajutatoare care te va ajuta sa urmezi secventele de urmatoare de tapping.

Inainte sa incepi, evalueaza pe o scara de la 0 la 10 urmatoarea afirmatie: “Ma simt vulnerabila la schimbare”.

Secventa 1
PK – Chiar daca totul se schimba astazi atat de repede si ma simt vulnerabila, ma accept pe deplin.
PK – Chiar daca schimbarea imi creaza o stare de nesiguranta, accept acesta stare deplin si complet.
PK – Chiar daca de multe ori imi este greu sa tin pasul cu totate aceste schimbari, ma accept deplin si fara judecata.


VC – Ma simt vulnerabila
IS – Chiar trebuie sa ma adaptez schimbarii?
CO – Nu am de gand sa accept toate aceste schimbari
SO – Viata mea nu o sa mai fie la fel
SN – Nu pot sa tin pasul cu toate aceste schimbari
BR – Vreau ca totul sa ramana ca si inainte
PK – Toata aceasta stare de nesiguranta
SB – Nimic nu mai este sigur in zua de azi
IM – Chiar este necesara aceasta schimbare?

Respira adanc si verifica unde esti pe scara de la 0 la 10 referitor la afirmatia urmatoare: “Ma simt vulnerabila la schimbare”.
Este posibil ca intensitatea sa scada, sa ramana la fel sau chiar sa creasca.
Important este sa dai atentie felului cum “simti” aceasta afirmatie dupa prima secventa de tapping. Daca este nevoie repeta aceasta secventa de mai multe ori pana cand simti ca schimbarea nu mai pare atat de dificila.

Secventa 2
PK – Chiar daca ma simt coplesita doar gandindu-ma la schimbare, accept si onorez aceasta emotie.
PK – Chiar daca schimbarea inseamana sa renunt la vechile obiceiuri, sunt deschisa la posibilitatea sa vad aceasta schimbare cu alti ochi.
PK – Chiar daca nu sunt pe deplin convinsa ca aceasta schimbare este ceea ce imi doresc acum, ma onorez pe deplin.


VC – Ma simt coplesita doar gandindu-ma la schimbare
IS – Ma intreb: Oare de ce sunt asa de reticenta la schimbare?
CO – Chiar este asa de dificil sa ma adaptez?
SO – Poate as putea sa vad aceasta schimbare dintr-o alta perspectiva
SN – Stiu ca situatia actuala nu poate sa ramana la fel pentru totdeauna
BR – Schimbarile pe care le-am facut in trecut nu au fost atat de dificile
CV – Si mi-au adus rezultate remarcabile
SB – De fapt nici nu trebuie sa schimb totul deodata
IM – Doar putin cate putin si rezultatele sigur o sa apara

Respira adanc si verifica din nou unde esti pe scara de la 0 la 10 pentru urmatoarea afirmatie: “Ma simt vulnerabila la schimbare”.

Secventa 3
Daca pe scara de la 0 la 10 nivelul tau de discomfort a scazut si este mai putin de 6, in continuare foloseste urmatoare secventa pozitiva de tapping. (In acest caz nu este nevoie sa folosesti Pregatirea prin stimularea Punctului de Karate ci treci direct la Secventa).


VC – Sunt incantata sa vad ca schimbarea nu imi mai pare asa dificila
IS – Ma simt acum calma si relaxata
CO – Realizez ca am atatea resurse
SO – Si poate aceasta schimbare o sa fie chiar usor de facut
SN – Imi place sa stiu ca sunt puternica
BR – Sunt deschisa la posibilitati noi
CV – Ce pot sa-mi aduca rezultate remarcabile
SB – Aleg sa fiu increzatoare si sa gasesc solutii noi
IM – Sunt recunoscatoare pentru toate acestea

Daca situatia actuala te nemultumeste, nu uita ca niciodata nu este prea tarziu sa faci o alta alegere.

Apasa pe link-urile din dreapta unde vei gasi toate detaliile despre programele mele si poti sa investesti intr-o viata mai buna chiar acum.